Handelsbetingelser

 

Grøndal Jagt og Fritid Aps
CVR-nr.40385967
Arnborgvej 12, 6933 Kibæk
groendal@mail.dk
Mobil: 40565626


Salgs og leverings betingelser

 

Når du handler hos Grøndal Jagt og Fritid Aps, er du altid sikker på, at vi vil gøre alt for at give dig fuld tilfredshed for dine penge. Alle ordre bliver behandlet med største omhu, og vi vil altid forsøge at give besked, hvis vi ikke kan overholde levering som aftalt. Al bestilling/ betaling foregår på webshoppen, og ingen ordre afsendes før der er betalt, beløbet bliver dog først trukket på kontoen, når den er klar til afsendelse.

Ved spørgsmål til en evt. ordre kan der altid rettes telefonisk henvendelse inden for telefontiden, som er fra 15 - 17 alle hverdage, eller der kan udfyldes en kontakt seddel, som står under ”informationer/ kontakt” på webshoppen

og så vil vi kontakte jer, inden for 24 timer.

 

Betaling

Grøndal Jagt og Fritid Aps modtager betaling med Dankort, visa/dankort, mastercard, visa og mobilpay.

 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Pengene trækkes først når ordren sendes.

 

Grøndal Jagt og Fritid  Aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure SocketLayer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Alle køb over 1000,- kr. bliver det fragt frit leveret til en pakkestation i nærheden af dig.

Ved alle andre køb, til brofaste øre, bliver der lagt fragt på, som dags dato er 70 kr, som pålægges inden ordren bliver faktureret til betaling i webshoppen.

 

Levering

Grøndal Jagt og Fritid Aps behandler ordre inden for 48 timer på alle hverdage, og afsendes førstkommende hverdag efter behandling af ordren.

 

Alle varer der vises i webshoppen, findes normalt på vores lager i de fleste størrelser/ farver, dog kan varen være udsolgt i netop den størrelse/ farve du ønsker, eller der kan være angivet, at det er en bestillingsvare, hvor der er længere leveringstid, (ca. fra 14 til 30 dage.)

Så ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som en bestillingsvare, forbeholder Grøndal Jagt og Fritid Aps sig ret til enten at sende ordren samlet el. delvist, når bestillingsvarerne er på lager.

Du modtager selvfølgelig en mail omkring dette fra os, hvis det skulle ske, hvori vi oplyser hvornår varen forventes afsendt til dig. Ved delvis levering betaler Grøndal Jagt og Fritid Aps leveringsomkostningerne.

 

Alle varer leveres så længe lager haves, eller varen kan fås fra vores leverandør.

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Al post afsendes med GLS el. Post Nord el. Bring til deres pakkestationer/ bokse tættest på dig. Og kan afhentes i butikkens åbningstider. Der kommer mail med leveringssted og trackingnummer, når pakken er afsendt.

 

Ferie og helligdage

Produkter bestilt op til helligdage vil blive ekspederet den først kommende hverdag efter ferieperioden, og der kan forekomme forskydninger på produkter fra EU i forhold til deres afholdelse af deres ferieperioder. Der kan også forekomme ekstra leveringstid ved pres hen over ferieperioder grundet mindre bemanding.

 

Reklamationsret

Alle varer kontrolleres inden afsendelse, og der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved fejlagtig brug af produktet, eller ved anden skadeforvoldende adfærd. Eksempel på en reklamationsskade der ikke er dækket, kan være bukser der er sprækket i skridtet, det er fejlagtig brug.

Reklamationen skal være berettiget, og der skal reklameres inden for ”rimelig tid” efter at fejlen er opdaget. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Grøndal Jagt og Fritid Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, hvis reklamationen er berettiget.

 

Ved reklamation rettes henvendelse til:

groendal@mail.dk, på fortrydelses/ reklamationsblanketten som findes under ”informationer” i webshoppen, eller på den medsendte formular der er i lagt ordren.

 

Reklamationer sendes til:

 

Grøndal Jagt og Fritid Aps

Att: Ole Sørensen

Arnborgvej 12

6933 Kibæk

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav, og pakker modtages kun mod forudgående skriftlig aftale via mail groendal@mail.dk eller tlf.40 56 56 26.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer medfølger pakken. Eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, reklamationsblanket, kontonummer for bankkonto hvortil pengene skal overføres. Refusion kan ikke ske på bestillingsvarer (skaffevarer), rabat aftaler eller i form af specialleveringer.

 

Fortrydelsesret - (Hvis du fortryder dit køb)

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Ved fortrydelsesret - rettes henvendelse til:

groendal@mail.dk, på fortrydelses/ reklamationsblanketten som findes under ”informationer” i webshoppen, eller på den medsendte formular der er i lagt ordren.

 

Fortrydelseordre sendes til: (I original emballage - poser - kasser)

 

Grøndal Jagt og Fritid Aps

Att: Ole Sørensen

Arnborgvej 12

6933 Kibæk

 

Vær opmærksom på, at du kan returnere en vare inden for 14 dage, og at vi kun tager imod ubrugte varer. Vi anbefaler f.ek.s derfor, at sko prøves på et blødt underlag (f.eks. et tæppe).

Vi vil også gøre opmærksom på, at anbragte etiketter ikke må fjernes og at varerne ikke må være beskidte.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter varemodtagelsen, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen om fortrydelsen skal gives pr. mail på:  groendal@mail.dk

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular som altid sendes med ordrer

og som kan findes under ”informationer” på webshoppen, og sende med retur.

 

Husk at varen altid skal sendes retur i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.

Du hæfter for forsendelsen indtil vi har modtaget varen retur.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Alle varer skal sendes retur i orginal emballage, poser, kasser og lign. og evt. anbragte etiketter må ikke være fjernet, hvis varens fulde værdi skal refunderes.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling af beløb v. fortrydelse el. reklamation

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage, + leveringsomkostninger.

Hvis der er værdiforringelse af varen, hvis den har været brugt el. på anden måde er faldet i værdi, fratrækkes der et rimeligt beløb, som vi må anse som tab, på at varen er brugt.

Alle retur varer bliver fotograferet, hvis der sidenhen skulle blive tvister. Pengene bliver overført til din konto, så snart vi har modtaget varerne retur.

 

Forsinkelser

Forsinkelser som skyldes forsinkelser i produktionen, levering fra vores leverandør el. andre uforudsete forsinkelser så som fragt, fragtskader kan Grøndal Jagt og Fritid Aps ikke stilles til regnskab for.

Grøndal Jagt og Fritid Aps fra skriver sig ethvert ansvar overfor køber i tilfælde af forsinket levering. Den anførte leveringstid er altid en estimeret leveringstid.

Levering til Bornholm og visse småøer kan leveringstiden være længere.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

  1. groendal@mail.dk
    I mailen skal det tydeligt fremgå hvad du vil klage over, dit navn, faktura nr. og et telefonnummer du kan træffes på. Så vil vi hurtigst mulig kontakte dig, og se om vi kan finde en løsning.
     
  2. Hvis punkt 1. ikke er muligt, så kan du indgive en klage til relevant nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Eller læs om dine klagemuligheder på http://www.kfst.dk

 

 

Salgs og leveringsbetingelserne er senest opdateret d. 28.03.2019

(Fortrydelses/ reklamationsformular findes seperat under "information".) - sendes også i papirform sammen med ordren.